Wednesday, 1 June 2011

dulu benci , sekarang jatuh hati

haha
bile teringatkan kisah sndiri , rase nak gelak berguling2
^_^
tak tawu laa ... dulu aku benci gilerr2 kat kau
hanye disebabkan muke kau iras2 ngan muke dye
dye tu jahat , s0 bile muke k0rg iras2 , aku pikir kau p0n mesti jugak jahat cam dye
sebab tu laa aku benci kat kau
tapi , lepas dengar citer pasal kau
kau baik laa , itu laa , ini laa
watkan aku ingin kenal kau
watkan aku tertarik tentang diri kau
watkan aku ingin tawu siapa-Kah kau yg sbenarnye
betul-Kah kau baik sperti yg di0rg ckapkan
dari aku tak tawu ape name kau ,
sekarang aku dah tawu semua pasal kau !


kengkadang aku rase , aku dah ck0p mengenali diri kau


w'p0n kau hnye larh se0rg insan yg sederhana
aku tak kesah ,
kerana aku juga se0rg insan yg sederhana
aku harap kau tak jahat cam yg aku sangke kan dulu
aku harap kau tak jahat cam dye
dye yg pernah lukakan hati aku
aku tawu kau memang BAIKK !
t0l0ng larh jangan hilangkan keprcayaan aku kat kau
dulu aku benci kat kau
tapi sekarang aku dah jatuh hati kat kau !

f0r y0u
capital M

No comments:

Post a Comment