Thursday 9 June 2011

kembar3

tak sngke rupe2 nye aku ade kembar
dari kecik lagi aku teringin nak ade kembar
bile aku tng0k 0rg lain ade kembar
aku rase cam best je ade kembar
bgi aku , klau ade kmbar , b0leyh tukar2 citer
mesti best !
haha

cmne aku b0leyh ade kembar ?
haha
byar s0rg singget dulu
baru b0leyh tawu citer
haha
kiddin je
^_^

mulenye , dye add aku kat fb ,
dan pade mulenye jugak aku ta layan ... appr0ve p0n tidak , ign0re p0n tidak
pastu terdetik kat aku tuk tng0k pr0file dye
bile aku tng0k
burfdey dye same ngan aku !
um0 p0n same
name p0n same ikhtiari
haha
then aku ter0s appr0ve
hehe

name bt0l dye muhammad ikhtiari
urmm ... dye b0leyh tahan jugak larh
w'p0n bukan kembar bt0l , tapi
at least ade jugak kembar
haha

ni larh kembar aku
haha~
0hh ye ,, aku tak pernah jumpe ngan dye ,
sbb dye d0k jauh ke selatan ...
dye d0k kat j0h0r
s0 , selama ni , kit0rg just sembang kat fb ngan f0n jelarh

sila abaikan dak laki yg tk pkai t0pi tu
haha~
yg pakai t0pi tu larh ikhtiari

yg tak pakai t0pi tu larh kembar aku
rajin ke dye tu ?

kalau k0rg nak tawu ,
kembar aku ni ade kembar
tapi ni kembar bet0l ... bukan kembar 0l0k2
hehe
kembar dye ni p0mpuan
name dye rawahah


ni laa wawa
c0mel laa kau
haha~

tapi , aku jarang jugak chat ngan wawa
kengkadang je sembang

haha~
best bile tawu ade kembar !
k0rg ade kembar tak ??

No comments:

Post a Comment