Saturday, 9 July 2011

b0ring larh...wanna d0 s0mething new ?

hey guys #akwardgila
b0ring larh
tak tawu nak wat ape
cuti cuti cuti
b0ring b0ring b0ring
zzz...dah mula merepek

s0 , ade suggesti0n nak wat ape ?
abg aku suh bace buku
bace buku ? huh ! lagi b0ring *ngehngeh*
even die p0n malasS nak bace buku -.-

umm... tadi ade laa jugak aku terfikirkan samting
samting ?
ape dia ?
aku terfikir nak wat samting baru kat bl0g aku ni
nanti tade larh k0rang b0ring sangat bace citer2 aku yang dh sememang nye memb0ring'kan ni
huhu

b0rrriiinnggg ~~~ !!
sebenarnye...satu bende je yang nak aku nyatakan kat sini

hari ni memang b0ring !
sebab
...................................................................................
tak dapat jumpe dia !
haha
RINDU larh ^_^

*s0ri kalau k0rg bengang ngan entry aku ni..kay , byee sume
hehe

No comments:

Post a Comment