Sunday, 3 July 2011

saya nak buat pengakuan jujur

pada satu hari yang indah....
aku telah membuat se0rang budak ni sakit jiwa
haha
ape yang aku buat?
huhu
serius ! aku takde niat p0n nak kenakan dia sampai camtu
tapi, dah disebab kan b0san yang teramat sangat
aku terpaksa
tapi , aku tak tipu k0wt
ape yang aku cakap tu betul

ni yang aku cakap

hye awak... #t0oakward
saya nak wat pengakuan jujur b0leh ?
awak cute larh


tapi
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



adik awak lagi cute !
haha~~

serius ! sengal punye ayat
hahaha
k0rang jangan wat camni sudaa

entah macam mane larh aku leh terfikir cakap camtu
sian kat 0rang tu
tapi serius larh !
kau memang cute p0n .
jujur!
haha ;)

s0rry..
hanye untuk suka suki jea
^_____________________^

No comments:

Post a Comment