Saturday 9 July 2011

b0sannye~ -.-

hai kepada sume pembaca dan f0ll0wer saya *ayatskema . hurmmm....ape yang nak ditulis ya ? lalalaa~ lalalala~~~ #tghcariidea . huh ! serius , cuti ni b0san gilaa nak mampuSS. tade bende nak dibuat..kluar ? ngan sape ? wat 0mwerk ? 0mwerk dah siap l0rh :D c0z aku budak rajin *p0y0* haha..wat can i say , itularh kenyataannye..w'p0n tak c0mplete spenuhnya , at least dah buat..haha..wat yg mane tawu n faham jae...yang slebihnya , cam biase lha..c0py paste je #dsarpenc0petjawapan..huhu..s0 , nak wat ape ??? dah 2 hari cutii niyh (including t0day) rindularh pulak kat sume2...

list nama yang aku rindu gilaa XD

1. f0r sure lha my great father , babah...tak sempat nak cium tgn sblum tid0 smlm :( *anakmithali* c0z babah gi mancing balek lmbat..aku dah tid0 dulu..haha


2. ibu ! pagi2 bng0n tng0k ibu dah ade kat dap0r tgh masak..aku smpat t0l0ng hidangkan je..haha #at least aku ade t0l0ng :)


3. geng2 aku , l0rd 0f the ring ! ziela.bad.anis.melia.en0l ...rindu kat k0rang weyh :)


4. umm .. 0ne lucky b0y...sape ? k0rg guess larh sndiri sape die..hehe


5. humm...sape ea ? 0hh ya , jiran rumah sebelah aku . HAHA

0kay0kayy...ni lha list name 0rg yg aku rindu gilaa2...sape yg takde dalam list tu , memang aku tak rindu kat k0rg lha...haha..aku p0n dah tak tawu nak tulis ape lagi..by the way , thankSS c0z sudi bace p0st aku niyh..ka, byeee sume <3

No comments:

Post a Comment