Thursday 7 July 2011

ke sys !!

aku terpilih gi sys batu gajah untuk
pr0gram persediaan percubaan pmr bgi m/p ge0grafi
best ? umm...b0leh laa
tapi , part paling best dapat MAKAN percuma ! *yumyum
haha~
giler laa aku -.-

pr0g tu , diberi ceramah 0leh dua 0rang guru
first sl0t dari cikgu terbaik kinta selatan
jujur lah kan
satu perkataan je yg mampu aku ucapkan
BOSAN !!
ngantuk aku duk dalam dewan tu
dah laa sejuk
serius , sepatah haram p0n aku tak faham ape yang die duk cakap kat depan tu
tapi , aku tak duk saje
smbil dia membebel kat depan tu , aku siapkan larh s0lan2 yang dah disediakan

lepas habis first sl0t ,
ni larh part yg best...
kit0rg diberi sarapan
huhu~
lapar k0wt

then , lepas makan ade sec0nd sl0t 0leh cikgu sek0lah aku sndiri
cikgu ghani
haha~
memang best !
tiap kali cikgu ghani tanye je , aku ngan s0rg kawan aku duk terjerit kat belakang jawab s0lan cikgu
haha
tapi , kit0rg je yg jawabnye , segan k0wt
huhu

lepas habis pr0g , cikgu ghani hntar kit0rg balik sek0lah
ingat kan straight ke sk0lah
tapi , menyimpang ke kedai makan !
haha~
makan percuma lagi
cikgu belanja
best + sedapp !
haha~

dalam kereta cikgu ghani , sempat lagi kit0rang p0sing2
huhu
takpe kan cikgu ?
cikgu ghani kit0rg sp0rting
haha



0n the way nak gi MAKAN !


...cikgu ghani...

*wat t0 say , kebanyakkan dak laki sys kat tu , smart2 d0e.. *ngehngeh*
hehe

No comments:

Post a Comment